Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Världens bästa Kaisa fyller 9år idag och vi har firat hennes födelsedag hemma hos min mamma tillsammans med hela flocken :) Här slickar...
Svar
12
· Visningar
1 112
Senast: Kalinsi
·
W
Övr. Hund Hej igen allihopa. :) Har letat runt lite bland labradorer (bilder alltså) och märkt skillnaden att vissa ser jätte breda ut, medan...
Svar
4
· Visningar
3 413
Senast: Biomon
·
Övr. Hund Min nya amstafftik Inya är på väg till mig nu...Hon kommer komma fram någon gång under natten eller väldigt tidigt...
Svar
17
· Visningar
1 315
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund Hur är pumi? Hur mycket aktivitet/motion behöver de? Tack på förhand!:bow:
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: anna_86
·
Övr. Hund Om två år planerar jag att skaffa en ny hund, har kollat runt lite och läst om dem och det verkar vara en ras som passar mig. Är det ngn...
Svar
10
· Visningar
3 690
Senast: anna_86
·
O
Övr. Hund några saker jag undrar över om någon kan hjälpa; 1. vid hur många månader är ungefär en valp färdigväxt? 2. Vad kan jag göra åt...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Trani
·
M
Övr. Hund I börjar gjorde han utfall, morrade och skällde vid hundmöten, Men det börjar bli bättre. Men han kopplar totalt bort oss när han ser...
Svar
4
· Visningar
1 376
Senast: melkutt
·
Övr. Hund Läs mer här Jag blir så rörd över djur som är så kloka och fina !
Svar
7
· Visningar
961
Senast: cirkus
·
I
Övr. Hund Hur får dom bete sig? Finns det några givna regler? Tävlingsledaren som höll i Lydnadsettan idag gick hela vägen fram till mig och...
Svar
7
· Visningar
1 604
Senast: liten82
·
I
Övr. Hund Vilka ska dit?! :D 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 181
Senast: Sass
·
P
Övr. Hund Jag har länge funderat på att köpa en leonberger. Den verkar vara en lämplig ras för oss. ska enbart ha den som sällskapshund . Men så...
Svar
14
· Visningar
6 073
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Är det någon som prövat Magnussons nya hundfoder, Meat&Biscuit? http://www.hundmat.com/alltom.htm Jag är så förvirrad vad gäller... 2
Svar
29
· Visningar
5 834
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Nu i oktober ska jag ställa ut min lilla älskade flattis som då har hunnit bli 6 månader. Jag vet ju en del om utställning men är det...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: Sputnick
·
Övr. Hund Det är väl roligt HURRA!!! Har iofs bara kommit runt en 7-8 cm, så det är ju inga jättemängder, men hundarna gillar det...
Svar
18
· Visningar
1 292
Senast: Havregryn
·
P
Övr. Hund Är det krångligt att importera en valp från utlandet? Jag tänker först och främst på länder som ligger en bit bort (och som ej är... 2
Svar
23
· Visningar
3 620
Senast: Ramona
·
Övr. Hund "Vår" hund (syrran som har honom) har ändrat inställning och attityd, bara över en dag. Allt började i fredags. På morgonen så ville han...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: astronaut
·
P
Övr. Hund ni som har vinthundar, hur vanligt är det egentligen med rädda/reserverade hundar? Och hur handskas med det? Jag har en hund som är...
Svar
14
· Visningar
2 041
Senast: Zelma
·
Övr. Hund Vart kan man köpa det? Vet någon nån affär i sthlm som garanterat har det eller nån sida på nätet? Jag får leta som en idiot varje...
Svar
6
· Visningar
3 237
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Vår hund har nu för bara någon dag sedan börjat slicka sig om tassarna väldigt mycket. Förut har hon gjort det kanske någon enstaka gång...
Svar
19
· Visningar
4 628
Senast: attempt
·
S
Övr. Hund har ju inte visat mina älsklingar förut. fint väder och fika och en tur i skogen va mer kan man önska sig på sin födelsedag...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: smulizzzz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka