Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Hej Vi ska skaffa våran första valp i vår, och kontrollfreak som man är börjar jag redan bekymra mig för hur man ska lösa olika...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: Lager
·
Hundhälsa Vilken vetklinik i Skåne rekommenderar ni? Som rubrik säger berätta var den befinner sig och varför just den är bra :devil:
Svar
3
· Visningar
958
Senast: pannkaka
·
Hundhälsa Bytte mina småhundars foder för ca en månad sedan, från Bravo till Vom og hundemat, kyckling med lax. Den äldre hunden har alltid haft...
Svar
11
· Visningar
14 478
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Min chihuahua som i normala fall är för kaxig för sitt eget bästa blev här om dagen påhoppad av syrrans ena hund. De har träffats x...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Jag ska börja träna min hund att följa med mig ut när jag rider. Men då jag har en häst som är extremt känslig för rösten så tänkte jag...
Svar
7
· Visningar
1 679
Senast: Russin8
·
Övr. Hund Min lilleman (ca 10 mån) är verkligen inte intresserad av att träna alls. Det är kul i max 5 minuter sen blir han bara disträ och jag...
Svar
13
· Visningar
1 632
Senast: angiepangie
·
Hundhälsa Tog med en våm hem från jobbet som jag ska frysa in i portionsbitar i morgon. Men bör jag ge något mer? Våmmen är bara avsköljd, så... 2
Svar
37
· Visningar
5 372
Hundavel & Ras Har ständiga funderingar över nästa hund och efter att ha uteslutit en hel del finns fortfarande funderingar över dessa. Hade varit...
Svar
7
· Visningar
3 346
Senast: frazze
·
Hundhälsa Konstig fråga kanske, men kom och tänka på det nu när jag är hemma och har en nyopererad hund som inte vill röra sig ur fläcken mer än...
Svar
6
· Visningar
5 217
Senast: MamaJustify
·
Hundhälsa Min 15 månaders unghund (whippet, idealvikt på strax över 10 kg, tränar race) har blivit utredd för foderallergier. Vi har ännu inte...
Svar
1
· Visningar
1 167
Senast: Philosophia
·
Hundavel & Ras Ja hur väljer jag uppfödare när jag söker en hund som tillhör kategori sällskapshund? Det finns ju oftast rätt många uppfödare inom en... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 512
Senast: emmet
·
Övr. Hund Är jag konstig som inte vill att barn i min närhet ska försöka styra min hund och ge honom kommandon? Barnen i fråga är min systers barn...
Svar
13
· Visningar
1 920
Senast: Berin
·
Övr. Hund Scenario: I ett bostadsområde dagtid. 1 hund i koppel och 2 lösa. Den kopplade hunden tappas utav föraren. Dom 2 lösa hundarna blir...
Svar
1
· Visningar
806
Övr. Hund Jag har vissa problem med min hund. I stort sett är han väldigt lydig, trevlig och social, men samtidigt kan han vara väldigt strykrädd...
Svar
7
· Visningar
2 592
Senast: zabby
·
S
Hundhälsa det ligger till så här, jag har en dvärg pinscher 4 år, vi började märka att han inte mådde bra han spydde, var mycket nedstämd och... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 813
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund ...man lite försynt ska klia sig på röven och upptäcker att det är ett stort hål i trosorna och inte fattar någonting, tills det går upp... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 970
Senast: Red_Chili
·
P
Hundhälsa (Jag har funnits på forumet länge, dock under ett annat nick) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13848993.ab Tråden är...
Svar
10
· Visningar
1 556
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Träffade en CC naken vovve häromdagen, har alltid undrat hur de känns som då de är naken, men ha aldrig vågat gå fram på utställningar...
Svar
10
· Visningar
2 427
Senast: Kaluna
·
Hundhälsa Min labradorhane på 9 veckor har varit här i 6 dagar, och igår upptäckte jag denna knöl på magen hans. Den är stor som en ärta, sitter...
Svar
5
· Visningar
5 599
Senast: martha
·
W
Hundavel & Ras Har nu bestämt mig för att ställa ut min tervflicka. Jag har aldrig tidigare ställt ut och aldrig haft något vidare intresse heller så...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: simba_112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka