Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Den 4/8 ska jag få hem en liten kattunge :laugh: Vi hade från början tänkt att han skulle vara innekatt men nu har jag fått...
Svar
6
· Visningar
4 905
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Kommer på nya frågor hela tiden... nu när man är nybliven kattägare. Våra två kattungar på snart 5mån har riktigt vassa klor i... 2
Svar
27
· Visningar
6 571
Senast: Hannapirat
·
Övr. Katt Min katt har alltid ätit Mjau "blötfoder" (burkmat alltså) som komplement till torrfodret. Nu har hon magrat rejält , och skall därför...
Svar
1
· Visningar
1 936
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Vi ska ev behålla en av våran katts kattungar. Kattungen i fråga är en hona, blyertsgrå med vita tassar och vitt på hals och mage...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: Angely
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Piamaria
·
Övr. Katt Min katt har klättrat upp i ett träd och tar sig inte ner, tror han blivit skrämd och klättrat upp alldeles för högt, minst 5 meter, och...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: MaryMary
·
Övr. Katt Min lilla misse har sprungit sin väg. Var ute och skulle gå på promenad med kissarna och syster tappar kopplet. :crazy: Så nu är... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 940
Senast: fia-lisa
·
Övr. Katt Nog är det häftigt att katter kan vara så olika. Fick just tillfälle att illustrera detta på ett utmärkt sätt! Utfläkt på balkongen i...
Svar
14
· Visningar
1 303
Senast: Kivina
·
Katthälsa Hur mkt vatten bör en katt dricka per dag? Utgå från att det är en vuxen 4-5 kilos katt och för enkelhets skuld att den inte får mat...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu när jag vaknade så hade min ena katt bajsat i badkaret.Jag tror jag vet vem det var eftersom han var där och krafsade igen. Varför...
Svar
8
· Visningar
2 186
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Hm, alltså ja som rubriken lyder, är det ngt som är möjligt? Alltså skulle en innekatt lida av det? Kanske inte raka bort just ner till...
Svar
19
· Visningar
7 494
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Övr. Katt På en kisse som inte haft det förut. Ngn som vet vad det kan bero på? Katten är inte synbart sjuk, beter sig, äter osv som vanligt. Bör...
Svar
8
· Visningar
23 507
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nu har jag inte tidningen här hemma men läste i skaraborgs allehanda en notis om två 15 åringa tjejer som jagade en katt med en moped...
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: Heulwen
·
M
Katthälsa Jag är ingen expert på katter direkt, men jag har en människa i min närhet som har fyra stycken katter, blandraser. Han har sin lägenhet...
Svar
10
· Visningar
1 201
Senast: Majvi
·
A
Övr. Katt Vet ej om det är rätt prefix. Men min lilla misse kattbebis som jag fick hem innan midsommar, men som min mor fött upp gick bort idag...
Svar
16
· Visningar
1 269
Övr. Katt Underbara gänget har hunnit bli 8veckor :) Black Diamond Nothing To Lose Cmon And Love Me Love Gun Och lite sötbilder me...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Idag var vi hos veterinären med vår kära kisse Taz och som jag befarat så diagnosticerades han med patellaluxation. Inte bara på ett knä... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 384
Senast: kryptisk
·
Katthälsa Jag köpte en såndär Cat It vattenfontän idag, glad i hågen åkte jag hem och monterade den. Men jag måste gjort något galet, för det...
Svar
13
· Visningar
5 180
Senast: MinIan
·
M
Övr. Katt Hur kan man göra någonting så här illa som detta??? Måste vara totalgalen!:devil: Stackars misse - å stackars familj! :cry...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: Mandh
·
Katthälsa Är det sant att kattens huvud kan bli för litet om den kastreras för tidigt? Eller är det en myt? Vi har en underbar liten kattpojke...
Svar
9
· Visningar
7 889
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025