Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har fått hem våran lilla kille idag & allt har gått jätte bra, förutom lite pip från hans sida :) men nu ligger han & sover. Jaja, till...
Svar
12
· Visningar
1 214
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Katt Hanen Hona 1 Hona 2 Hanen är ett riktigt busfrö :love: Mammas svans är rolig
Svar
1
· Visningar
631
Senast: fettso
·
A
Övr. Katt Porcelana (Ella) har anlänt. Hämtade henne för drygt en timme sen! Bilresan gick bra. Om var lite läskig. Var mindre läskigt att...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Sinfonie
·
M
Övr. Katt Tänkte höra med er hur ni som har jobb, typ 8 timmar om dagen, gjorde när ni fick hem eran kattunge. Stannade ni hemma då och "vande...
Svar
4
· Visningar
2 128
Senast: Haukur
·
S
Övr. Katt Lyckades ta några bilder på Mis när hon var ute på gräsmatttan idag.
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Denna sommar spenderar jag och katterna hemma i Hälsingland. Det kommer alltid vara hemma för mig, vart jag än bor "egentligen". Denna...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Min ena katt (3årig hankatt, kastrerad) har fått blåsor i vänstra mungipan, det är ganska rejält svullet och det är ca 3 större blåsor...
Svar
7
· Visningar
6 795
Senast: Ljulius
·
A
Övr. Katt hejsan allihopa ar de nagon som vet vad som kravs och hur mcyket de kostar att transportera en katt fran usa in till sverige? tacksam...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min lilla tös fick en kull på två kattungar, en dödfödd och den andre dog efter två dygn.. En ppillerkull, så j*vla irriterande. (innan...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Bewildered
·
Övr. Katt I går morse ringde en kompis mig i husvagnen, eftersom vi var på semester, och säger att hennes sambo har hittat en svart långhårig katt...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Boll
·
M
Övr. Katt Jag hur nu mer eller mindre bestämt mig för att bli med katt. Frågan är bara vilken ras man ska välja. Har ni några bra förslag på... 2
Svar
33
· Visningar
6 289
Senast: MaddeLen
·
K
Övr. Katt Hej. Tänkte skaffa en kattunge. Har redan en ca 10 årig hona. Vad passar bäst, ska man skaffa en till hona ? Eller en hane? Är det...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: KattAda
·
Övr. Katt Tja, min Frosti har ju mönster men han är ju dock nästan vit. ] 2
Svar
32
· Visningar
4 667
Senast: fettso
·
Övr. Katt Går en katt utanför huset, mamma slängde ner lite kattmat och katten äter som den inte fått mat på evigheter, den såg inte särskilt smal...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Nu är ju mina bebisar snart 10 veckor och då börjar jag fundera över deras flytt lite längre fram. Hur tätt kan dom flytta utan att...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Evenstar
·
Övr. Katt Ni kloka kattmänniskor, snälla hjälp mig. Jag tänkte ta mina två innekatter och fara till min bror och passa hans två katter när han... 2
Svar
20
· Visningar
2 321
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Blir tokglad bara av att titta på den här bilden!
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Rhodugune
·
Övr. Katt Ja nu har jag ett litet lager frågor till er som hållt på/håller på med kattuppfödning.:) *Hur många honor har ni? *Har ni...
Svar
10
· Visningar
3 006
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Är vad som kommit hittills :love: Den som ser allmänt svart ut, ser på nära håll ut att kunna bli lite lik sin mor om jag har tur :) 2
Svar
22
· Visningar
2 067
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka