Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi ska släppa ihop våra katter nu har vi tänkt, eller bestämt oss för att göra rättare sagt. Efter tips jag fick i tidigare tråd har...
Svar
7
· Visningar
711
Senast: domino
·
Övr. Katt Vi har en 10 mån okastrerad hane. Mitt ex och jag hade två katter, en kastrerad hane och en ster. hona. Han har en sen en tid hotat att...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: Lindon
·
Övr. Katt Ja, precis som rubriken säger har jag en väldigt börbannad honkatt hemma. Molly som den lilla tjejen heter, är en birma på 2,5 år...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt kan man avmaska en dräktig katt? och vad är de första tecken de visar om de är dräktiga?
Svar
1
· Visningar
6 962
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Ja, min lilla nya älskling på runt 3 bast vill bara kjella. Är detta något man bara ska ta eller ska man försöka hitta på nya lekar och...
Svar
17
· Visningar
1 071
Senast: Renkött
·
Övr. Katt Min lilla vildkatta har en konstig och ganska jobbig hobby. Hon är stallkatt från början men bor nu inne med mina två andra missar som... 2
Svar
20
· Visningar
4 515
Senast: Irish cob
·
N
Övr. Katt Har en 75% periserhona här hemma. O hon tycks lida av samma sak som många andra persier där ute lider av. Iaf de jag sett. Dvs lite...
Svar
9
· Visningar
2 739
Senast: Irish cob
·
Övr. Katt Vad vågar man ge en misse med FLUTD? Han tycker inte burkmat är särskilt god (matvägrar allt som oftast). Torrfoder (Hills urinary)...
Svar
3
· Visningar
919
·
Z
Övr. Katt Jag har fått ta över en kastrerad honkatt som är rent ut sagt helt för jävlig på att klösa på tygmöbler & mattor. Jag kan inte klippa av...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vår kattgubbe på 11 år har blivit lös i magen. Vi vet inte riktigt hur länge det pågått eftersom han i vanliga fall gör sina behov...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Sedna
·
C
Övr. Katt Vet inte vad jag ska göra. Jag har 5 katter, 2 honor och 3 hanar var av 2 är kastrerade. Nu har de 2 kastrerade hanarna gaddat i...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt våra katter går ofta ute, med halsband. igår hade dom hittat en kompis - en stor hankatt med såriga öron samt huden bakom öronen. såren...
Svar
7
· Visningar
1 246
Senast: Harvester
·
G
Övr. Katt Hur gammal kan igentligen en katt bli? jag fick min katt när jag va ca; 4år gammal och nu är jag 14 alltså är min katt 10år men hur...
Svar
19
· Visningar
1 328
Senast: mizz_beauty
·
Övr. Katt I fredags fyllde gammelkattungen 14 (och matte glömde givetvis bort att säga grattis :o ) Han har under det senast året åldrats lite...
Svar
18
· Visningar
1 073
Senast: Bansan
·
Övr. Katt Är det problematiskt att sammanföra vuxna katter (raskatter, Devon rex) med en vuxen hund (jakthund, tax)? Finns det nån speciell taktik...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Yrja
·
C
Övr. Katt Tänkte bara höra när ni ungefär brukar boka tid för vaccinering? Hur lång tid innan? I mitten av april är det ett år sedan min katt...
Svar
6
· Visningar
749
·
Övr. Katt När min damphanne inte får tillräckligt med uppmärksamhet och matte inte hör när han ropar ställer han sig helt enkelt på bakbenen och...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Marwin som sitter och tittar på hästhoppning. Jagade hästarna med tassen sedan men dom korten blev väldigt suddiga...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: et_flickan
·
Övr. Katt Hur utvisar sig diabetes hos katt? Jag misstänker att min katt har det,men vet inte om symptomen är desamma för katter som för...
Svar
7
· Visningar
13 480
Senast: Mietzekatze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?