Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Imorse lämnade jag in min missa för kastrering, inga problem alls, en trevlig "sköterska" tog emot och pratade lugnande med oss båda...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: ullo
·
Övr. Katt Fick min roligaste shoppingrunda på länge. Var på kända lågprisvaruhuset och skulle köpa kattmat och kattsand i stora säckar. Och vad...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vid vilken ålder anser Ni att det börjar bli för sent att para en hona för första gången? Jag har fått erbjudande om att överta en...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: loveponies
·
C
Övr. Katt Det är så att vårat busfrö Vilma blivit av med sitt revir.. Hon har alltid regerat här i området och haft vår tomt/sitt revir i fred...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: CeciliaHeikne
·
L
Övr. Katt Efter att ha läst i diverse trådar om att man skall vara uppmärksam på om katten dricker onormalt myclet, så började jag fundera....Vad...
Svar
14
· Visningar
1 786
Senast: vendelay
·
Övr. Katt Hur länge har era honor varit dålig efter en kastrering? Igår kastrerades (onsdag) hon ca 8.30, hämtade henne kl 14, drack lite vatten...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Är det vanligt att katter reagerar på vaccinationen? Läste precis om Maja som dog, vekligen sorgligt. För tre veckor sedan när min...
Svar
15
· Visningar
3 796
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Min vill ha hårda material :crazy: Ligger gärna på golvet, under sängen eller ovanpå pianot. Ibland i soffan, men det är ju skinn och... 2
Svar
36
· Visningar
5 730
Övr. Katt Mina 2 kattor är "dammiga" i pälsen och inte glansiga som dom brukar vara. Vad kan jag ge dom för de ska bli fina i pälsen?
Svar
15
· Visningar
2 058
Senast: MissDaisy
·
I
Övr. Katt vet inte riktigt vart denna fråga ska ligga men lägger den här. Ni som har skinnsoffor ( i brunt skinn) hur blir dom om man sprayar fy...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Sweet
·
F
Övr. Katt Igår kväll när jag skulle köra hem från mina föräldrar låg det en stackars katt på vägen påkörd...dessutom levde den... :crazy:! Hur...
Svar
12
· Visningar
2 028
Senast: Sastra
·
I
Övr. Katt är det nån som vet vart kattutställningen som är i påsk i stockholm vart den ska va och vilka datum det är ??????????
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Ayla
·
L
  • Låst
Övr. Katt Tänkte höra om ni har några tips på vad jag kan ge min lilla sjuka kisse i väntan på morgondagens vetrinär besök. :confused: Han har...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vad brukar ni be era kattvakter att göra när ni är bortresta? Själv tycker jag inte att jag har så stora "krav" på dem, dels komma...
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: Paddington
·
I
Övr. Katt Undrar hur många av er som har hankatter, som är innekatter som kissar inne? Om det bara har hänt någon enstaka gång eller om det...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Meibla
·
Svar
12
· Visningar
919
Senast: pippi27
·
Övr. Katt min kattsand är slut och jag måste köpa ny.. men vilken sort?? jag har haft everclean nu och jag älskar den men det säljs inte här...
Svar
9
· Visningar
943
Senast: domino
·
I
Övr. Katt måste man ge kattunge foder till en kattunge? eller går det lika bra med vuxen foder han gillar det bättre.
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt skulle vilja veta vad ni tycker om det ?
Svar
6
· Visningar
1 692
Senast: em76
·
Övr. Katt De som bor vid stallet ringde nu. Jag hade kört på deras katt när jag åkte hem och de var arga för att jag inte stannat och sett hur det... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 150
Senast: sucka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur