Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Har letat efter gamla trådar om ämnet men hittar ingen, jag var helt säker på att jag sett det förut. Hur gör jag för att min kattbäbis...
Svar
7
· Visningar
1 999
Senast: elsa_carlsson
·
S
Svar
4
· Visningar
751
Senast: Sweetaah
·
Övr. Katt vad är det vanligaste beteendet när man tar hem en ny katt till huset? och man redan har en katt? våran gammelkatt tar ju kål på den...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Filuran
·
Övr. Katt Vi har aldrig vaccinerat våra katter förr (mycket vi gjort som jag upptäckt är fel men jag försöker återupprätta detta) Men tänkte nu...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: Prosit
·
F
Övr. Katt Tänkte höra med er hur ni ordnat födselplats till era kissar, var i huset placerade ni dem, i vad och varför? Hur långt innan...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt För drygt 2 veckor sedan fick jag ta hand om en övergiven kattunge, ca 3-4 månader gammal, då var den avmagrad och förkyld. Hon var...
Svar
0
· Visningar
1 959
Senast: Cabon
·
Övr. Katt "Min" Brittkille. Eller min, han ägs av en annan men är född här. Född 031204 och heter egentligen S*Lisuanto's Absolute Abstraction...
Svar
14
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt När dom har ett "M" i pannan, vad kallas färgen då?? Har hört nåt om det förr, men kommer inte ihåg.... :D 2
Svar
31
· Visningar
3 680
Övr. Katt Tänkte bara få visa några bilder min svärmor tog idag.. Lilith Tippen Lilith igen
Svar
8
· Visningar
825
Övr. Katt Vi tog bort stygnen från kastreringen, och såret såg jättefint ut!!! Jag fick även svar på vad knölarna var, som bildats på sidorna av...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Prosit
·
M
Övr. Katt Hallå allihop! Har haft ett långvarit problem med min katt och tänkte (och hoppas) att någon kanske har insikt i detta problem. Min...
Svar
19
· Visningar
1 563
Senast: Malinski
·
M
Övr. Katt Som jag skrev i ett tidigare inlägg här så kommer jag få min lilla kattunge nu på söndag. Nu undrar jag hur katten tar det att lämnas...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej I vårat bostadsområde råder problem med katter står det hyresgästtidningen,därför ahr de nu kallat ett antal jägare som skall...
Svar
10
· Visningar
2 820
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Nu har jag gett upp alla försök att hitta någon burkmat som är god nog att äta - ens utan maskmedel! Lägga tabletter i torrfodret tror...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Inte länge sen vi avmaskade katterna sist, men nu är i alla fall Roger full av mask igen. Vilket medel är bäst och hur ofta ska vi...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Moniq
·
R
Övr. Katt går min ena katthona omkring och bär på gosedjur, strumpor eller dyl och låter och juckar på dem????? :confused: :o :eek: M.
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Raeman
·
Övr. Katt Så här ska man tillbringa sin skönhetssömn: http://www.christymarx.com/moggy/olympics.htm
Svar
10
· Visningar
919
Senast: jemaha
·
C
Övr. Katt *många som kastrerar sina katter nu verkar det som* så även jag.. Min e rättså svullen över bröstkorgen. Brukar de bli det? förstår ju...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Callelina
·
Övr. Katt Om ni får tråkigt... Ett kattspel på internet. Går ut på att man ska föda upp renrasiga katter utifrån blandraser :crazy... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 630
Senast: eldione
·
I
Övr. Katt Nån som har info om dessa dunderfina katter? Finns det någon hemsida? Finns alla färger i sverige? Såg (i en bok) en som hette...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Icka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022