Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Utrustning De har fått såna med fleece/elastiska men det står inte om det är 2 eller 4-pack. Nån som vet, annars får jag maila och fråga. M.
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Raeman
·
P
Utrustning hur kallt måste det bli innan ni använder det? och när använder ni det då, bara när ni ska skritta ut och så eller vid ''hårdare'' pass med?
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Asfolath
·
T
Utrustning Eller räcker det med att det är vattentätt, eller kanske vattenavvisande???Vad tycker ni???
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Marlon
·
M
Utrustning Vad märker ni för skillnad? Vad ÄR det för skillndad i inverkan på hästen?
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Rejält_felskapad
·
Utrustning Vill gärna ha åsikter om denna sadel!!
Svar
2
· Visningar
1 239
Senast: carista
·
Utrustning Jag är ingen täckesmänniska, men har fått frångå den principen helt så nu måsta jag ha er hjälp. Behöver fort som attan ett täcke som...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: sissu
·
Utrustning ..suck vad gör man? städade hemma o hittade 3(!) par helskodda ridbyxor som alla var trasiga i knäna. sedan lagade o så har hålen gått...
Svar
10
· Visningar
1 257
Senast: suisyola
·
E
Utrustning Hej! Jag är lite inne på att köpa det gröna/svarta regntäcket som Hööks säljer, pris: 1049:- Är det någon som har något att säga om...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: suisyola
·
P
Utrustning Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på ridning. Jag vill se bilder på när ni rider era hästar på Hackamore, bittless eller...
Svar
14
· Visningar
1 276
Senast: __Stilett__
·
L
Utrustning Har kingston någon hemsida? Om, vad e det för adress?
Svar
15
· Visningar
926
Senast: X_tremless
·
A
Utrustning Min häst har börjat skava på bogen p.g.a täcke. Har någon erfarenhet av bogskydd? Är det bra, prisvärt? Vart köper man i bäst kvalité...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: artemis
·
T
Utrustning Finns det inte vintertäcken som värmer ända ner i kanterna?? Varför är det en ofodrad (kall) kant längst ner? Hur är det på horseware...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Centaur
·
S
Utrustning Ni som har bomlösa sadlar typ Torsion, Fitform, Barefoot m.fl Kan ni inte visa lite bilder på hur dessa sadlar ser ut på era hästar?
Svar
15
· Visningar
1 615
F
Utrustning Ska köpa en ny dressyrsadel eftersom min gamla sadel blivit för liten till min häst. Väljer nu mellan: Wintec Isabell och Wintec pro...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: furreburre
·
Utrustning Jag vill så himla gärna ha ett sådant träns som man för ett tag sedan kunde beställa från pollux om man hade tillräckligt med...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: domino
·
T
Utrustning Nån som vet var man kan hitta ett brunt schabrak (dressyr), och gärna matchande lindor. Har en fux och tycker att det är sååå snyggt med...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: Kalinka
·
L
Utrustning Har funderingar på att köpa ett horseware rambo el rhino till min häst. Hade ett domani med hals som jag visserligen var jättenöjd med...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Elektron
·
Utrustning Det är så att jag har fått möjligheten att få ett bettlöst träns handsytt så då kan jag ju bestämma själv hur det ska se ut.. :idea: Men...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: unki
·
Utrustning Vilken storlek har ni på era dressyrsadlar? Och hur långa är ni? (Hullet kanske har lite betydels också... :angel:) Jag är 176cm, smal...
Svar
8
· Visningar
3 353
B
Utrustning Är det någon som vet om Hubertus flexline eller kosak är bra sadlar? Finns det någon som kan rekommendera ngn av dessa? Är det ngn som...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka