Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Hej! Min väns häst har en väldigt hög manke, jag har sett ngn gång en sadelunderlägg som var upphöjt eller speciellt för hästar m hög...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: tippo
·
P
Utrustning Är de billiga transportdamaskerna från Börjes (175:-) något att köpa när man, som jag, bara transporterar hästarna några få mil om året...
2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: tysse
·
Q
Utrustning som jag skrivit tidigare håller jag på att byta sadel nu. men fick idag veta att jag inte kan få en sån sadel jag vill ha (en som passar...
2
Svar
32
· Visningar
5 437
Senast: Qudexco
·
B
Utrustning en dressyrsadel för 8500:- när jag inte tävlar dressyr? Jag har blivit kär i en Olympic Jessica(om den passar hästen!)den kostar 8500:-...
2
Svar
34
· Visningar
2 093
Senast: blondi3958
·
S
Utrustning Vad är egentligen chamud för något? Är det en helskoning i läder eller en helskoning i konstläder, och hur bra är det?
Svar
1
· Visningar
972
Senast: little_blondie
·
M
Utrustning någon som har nån erfarenhet av det!? // :bump: :banana:
Svar
3
· Visningar
879
Senast: little_blondie
·
Utrustning Funderar på att skaffa en egen, så man slipper tigga kompisen om att få låna hennes hela tiden... :smirk: Har bara en häst, halvblod, så...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Muffin
·
B
Utrustning Har någon lust att ge mig tipps på sköna dressyrsadlar för max 8500:- :confused: :bow:
Svar
19
· Visningar
1 717
Senast: Liten_men_tuff
·
B
Utrustning Någon som har den? Vad tycker ni om den?
Svar
7
· Visningar
1 347
Senast: West_
·
Utrustning Går det? Dom siter perfekt hela vägen, det är bara längst upp dom är för trånga.... Funderade på om en skomakare kanske kunde sy in en...
Svar
5
· Visningar
1 853
Senast: Centaur
·
O
Utrustning hur ska men fästa alla snören? själva selen vet ja huren ska sitta..men den är det en svart lina med ett vitt handtag och en vit lina...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: _otursbarn_
·
F
Utrustning Nu vill jag veta allt! Har letat genom gamla trådar, men hittar inte vad jag söker. Är den bra att rida ut i/hoppa i? Ger den bra stöd...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: West_
·
Utrustning Har länge sökt en beg Wintec allround. Har inte råd att köpa en ny. Men det är lögn i h.... :devil: Varför finns inte dom ute på beg...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: caballus
·
Utrustning Vad har du för sadel? Vart köpte du den, märke, pris? Behöver tips!
2
Svar
21
· Visningar
2 362
T
Utrustning Jag har börjat rida mitt sto på vanligt tredelat bett. Hon har tills nu ridits på hack då hon förmodligen var sönderdragen i munnen när...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Tigerlilja
·
M
Utrustning Jag har en ganska grov halvblodshäst vars sadel hon har "växt ur". Har någon några tips på vilken slags sadel/märke man kan leta efter...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: skäcken
·
Utrustning hejhej...jag undrar om nån har sett sadlar i cherry?? jag har hittat ett skitsnyggt träns i cherry som jag så smånigom vill ha till...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Novelette
·
C
Utrustning vad är magnettäcke för nåt och vad har man det till? Låter skräckinjagande :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 750
Senast: julia_v
·
B
Utrustning Någon som har hunnit köpa en sådan än? Är ni nöjda? För och nackdelar :confused: Hur sitter man? Hur är knästöden? :bow:
Svar
15
· Visningar
1 939
Senast: Moppa123
·
Utrustning :)Nu har jag hämtat min nya sadel.En County Comp dressyr.Den ser bara såååååå underbart skön ut.Gissa vem som ska ut och rida i kväll...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp