Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Jag har tittat med större och större ögon på Jump-stöveln från Börjes, och undrar om någon har den och kan lämna ett referat? Storlekar...
Svar
6
· Visningar
1 587
Senast: tinafinis
·
M
Utrustning Hej! Ska köpa mig en ny hjälm men är lite i valet och kvalet... Vet inte om jag ska satsa på en bra ventilationshjälm - Uvex Uvision...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Mizzeh
·
Utrustning Tråd för att diskutera nyheterna som dyker upp i butikerna, på hemsidan och framförallt katalogen:D! Egna bilder och erfarenheter av... 23 24 25
Svar
492
· Visningar
72 846
Senast: sweep
·
Utrustning Finns det någon skillnad rent funktionellt?
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: svea
·
Utrustning Är sugen på att beställa denna färg på benskydd (senskydd + strykkappor). Den är jättesnygg på produktbilderna men när jag sett dem i...
Svar
0
· Visningar
749
Senast: FadeAway
·
Utrustning Lade upp en tråd tidigare som är borta, kanske jag frågade på fel sätt. Läser att många får skarva golven och jag vill inte riktigt...
Svar
6
· Visningar
4 476
Utrustning Kan man byta ut resåren i vaden på ett par ridstövlar? Hur mycket skulle det kosta ungefär? :)
Svar
0
· Visningar
847
Senast: Janonym
·
D
Utrustning Hej! Jag skulle vilja ha lite tips, jag har precis köpt ett helt renskinn och jag undrar lite hur jag ska klippa till detta så det...
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: Lunketuss
·
A
Utrustning Skulle behöva lite hjälp, och råd från er därute! Om tråden ligger fel så ber jag om ursäkt. Det är så att jag har måttbeställt ett...
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: AkiraPhoto
·
Utrustning Hej! Jag har en liten fråga angående jodhpur-ridbyxor. Om jag inte har förstått det hela fel så har man väll bara ridbyxan och skorna...
Svar
5
· Visningar
1 985
Senast: Liten
·
L
Utrustning Vilks kostnader tillkommer när man har en transport? Alltså, vilka skatter måste man betala? Och vad brukar det kosta månadsvis? Vad...
Svar
10
· Visningar
2 862
Senast: MirEmEa
·
Utrustning Hur löser ni med att sätta dit hönät ? Bra o stort utrymme fram men knappt ngr krokar för hönätet ???
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Hrannar
·
Utrustning Någon som har något supertips? :D Hästen tar av sig huvan varje dag. Han bränner sig i öronen och trots att jag smörjer med...
Svar
13
· Visningar
4 298
Senast: lewellyn
·
Utrustning Läste i senaste Häst och Ryttare att 19 jan 2013 ska den nya lagen träda in. Man ska ta bort förbudet att släpets totalvikt inte får... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
11 743
Utrustning hur gör ni med sadlar under sommaren? min häst har blivit tok tjock nu efter mer än en veckas vila och gräs hage på dagen. sadeln... 2
Svar
24
· Visningar
2 495
Utrustning Hej :) Tänkte bara höra lite grann om pessoabettet och dess användning. Hur stor skillnad är det på de olika ringarnas effekt? För- och...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: LinnJ
·
Utrustning Hittade ingen liknande så startar en:) Vill se MAAASOR med bilder på brun/vit outfit:D!!! Tex brunt schabrak med vit kant oh brunq...
Svar
8
· Visningar
2 677
Senast: Inka-90
·
Utrustning Har tänkt införskaffa ett nytt träns, och har nu bestämt mig för att det blir ett Rambo Micklem multibridle (tråden om just det påminde...
Svar
3
· Visningar
1 031
Utrustning Har hört att det ska finnas regler för hur stor skylten för djurtransport måste vara på hästtransporten. Kompisen sa att den som sitter...
Svar
5
· Visningar
5 534
Utrustning Som rubriken lyder! Har en passier optimum från typ 2008,. Men vill veta exakt.. Jag har numret i sadeln.
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka