JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Den snart 19-årige hingsten Chaman har tävlat klart. I morgon pensionerar Ludger Beerbaum en av sina absoluta topphästar på sin egen...
Hästnyheter
Ulla Håkansons topphäst Richelle 2 pensioneras från tävlingsbanorna och flyttar till sin uppfödare för att bli avelssto. Samtidigt har...
Hästnyheter
Ingrid Klimke och Escada FRH tog bland annat dubbla medaljer under EM i Malmö. Nu väntar troligen i stället avelsboxen för det 13-åriga...
Hästnyheter
Angelica Augustsson Zanotellis tidigare tävlingskamrat Mic Mac du Tillard går i pension. Fuxstoet ingick i det svenska bronslaget på EM...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nej längre norrut, vi körde den digitala varianten men passade på att ta med några rottweilerkamrater så att man ändå fick lite...
Brie
12 minuter sedan
Svar: 1 389
Visningar: 84 991
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Trevande premiär med blodspår dagen till ära! Jätteroligt, bra träning på många sätt. Vänta i bilen inte minst medan jag la det. Hon är...
Bluefish
Idag kl 15:46
Svar: 976
Visningar: 71 527
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Min går ju ute 24/7 och behöver dem då. Men tänkte att jag får ta av dem när han rids och när han står inne medan den andra rids.
Marvin
20 minuter sedan
Svar: 864
Visningar: 67 931
Vård
Väderomslag=ont?
Hästvård Bra poäng!
Jag hade också klurat på om de rör sig annorlunda. Tex blivit extra busiga eller spända och sprungit/"busat" extra mycket...
the_connemara
41 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 207
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag var och tränade häromdagen och tränaren tyckte att vi skulle ut och tävla ”riktig” dressyr, tävlar ju annars bara fälttävlan. Red en...
Marvin
Idag kl 16:05
Svar: 1 494
Visningar: 117 005
Grenar