Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har 2 treåringar kvar...Made hands off skickade vi tillbaka till uppf Made a Legend började riktigt bra med tre raka segrar, sen opl och en diskad Knighthood ska kvala nu på måndag ( 25 okt)
KL
Jag ska ju snart "förirra" mig själv över Atlanten så jag har sålt iväg alla hästar, däribland då min fina lilla 07:a Piruett.
Kvalade henne i september och det är möjligt att hon gör någon start i år för sina nya ägare/tränare men sedan ligger nog mesta fokuset på nästa säsong för hennes del.
Varan trearing var jattefin i borjan av aret. Tjanat dryga 160 000 dollar med fem vinster. Han travade 1.53,4 som trea med en halv langd i somras och vann pa 1.55,1 pa 1000 meters bana. (Har inte Lexington boken med oversattningarna i narheten...)
Han har varit lite knackig det senaste men vann ett kvallopp snyggt forra veckan. Han har tre starter kvar och sedan blir det ledigt!
Ja då har 07: orna hunnit bli 4 åringar, jisses va tiden går fort
Tyvärr så har vi haft problem med våran i princip hela hösten och vintern, med allt ifrån dåligt trav till karledsinflammationer som aldrig vill ge sig..... Men nu känns det iallefall som vi ser ett litet ljus i tunneln Han har blivit till 95% bra i karlederna och börjar funka bättre i travet, så nu håller vi verkligen tummarna på att han ska bli bra så får fortsätta vara frisk nu!
Kropp & Själ
Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Hästhantering
Hej,
Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...