Bukefalos 28 år!

Sv: 07:orna!

Vi har 2 treåringar kvar...Made hands off skickade vi tillbaka till uppf
Made a Legend började riktigt bra med tre raka segrar, sen opl och en diskad
Knighthood ska kvala nu på måndag ( 25 okt)
 
Sv: 07:orna!

KL
Jag ska ju snart "förirra" mig själv över Atlanten så jag har sålt iväg alla hästar, däribland då min fina lilla 07:a Piruett.:love:
Kvalade henne i september och det är möjligt att hon gör någon start i år för sina nya ägare/tränare men sedan ligger nog mesta fokuset på nästa säsong för hennes del.
 
Sv: 07:orna!

ja just det , vi har ju en tredjedel i en 3 årsmärr E Rotation också...Florine Deleymarie som har tjänat ca 90 000 på 9 starter :)
 
Sv: 07:orna!

Varan trearing var jattefin i borjan av aret. Tjanat dryga 160 000 dollar med fem vinster. Han travade 1.53,4 som trea med en halv langd i somras och vann pa 1.55,1 pa 1000 meters bana. (Har inte Lexington boken med oversattningarna i narheten...)
Han har varit lite knackig det senaste men vann ett kvallopp snyggt forra veckan. Han har tre starter kvar och sedan blir det ledigt!
 
Sv: 07:orna!

Ja då har 07: orna hunnit bli 4 åringar, jisses va tiden går fort ;)

Tyvärr så har vi haft problem med våran i princip hela hösten och vintern, med allt ifrån dåligt trav till karledsinflammationer som aldrig vill ge sig..... Men nu känns det iallefall som vi ser ett litet ljus i tunneln:) Han har blivit till 95% bra i karlederna och börjar funka bättre i travet, så nu håller vi verkligen tummarna på att han ska bli bra så får fortsätta vara frisk nu!

Hur går de för er andra?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 390
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 692
Senast: Askur2017
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Ketrawzc
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 918
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp