P
phoenix
Sv: 07
rna!
Men det är helt okej att vara en hönsmamma. Man måste vara rädd om de små liven ju...
Men det är helt okej att vara en hönsmamma. Man måste vara rädd om de små liven ju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle inte säga att jag har några problem med henne. Jag kan kontrollera henne hur bra som helst men när hon är som värst är det inte utan svordommar. Hon är jätte duktig på att stå still och så annars.. Men det är bara när man ska ta in henne som hon blir så upphetsad.. så antagligen är jag lite orättvis mot henne. Hennes mamma går in själv eftersom fölboxarna har öppning ut i hagen. Så det är väl mest när mamma springer in i boxen och hon ska åt andra hållet som hon blir stirrig. Men så fort mamma är borta är hon snäll igen
Står ALLTID still innan vi går in i boxen. har börjat leda in henne i boxen istället för att släppa.. Känner att jag slipper att hon rusar iväg då.
KL
föresten är någon annan än jag som önskar att det var om ett år nu.. Tänk att vara ute och köra dom i det här fina vädret(2 decemeter snö och solsken) fast ni kanske iof har körhästar redan..