Lyckades minsann rida ett rätt bra dressyrpass idag också! Känns som om jag hittat tillbaka till lite offensiv ridning igen. Men travarbetet är så himla tråkigt. Tvingade mig själv att rida lite öppnor iaf vilket jag gjorde i lättridning och försökte få ett bra framåttänk. Gick väl sådär. Eftersom traven är tråkig att rida galopperar jag hellre. Massa förvänd galopp, tempoväxlingar och enkla byten. La en något byte och ett par blev rena och en del andra not so much. Men jag tror det är rätt väg att gå med bytena att bara lägga in dom precis när läget känns rätt i stället för att aktivt träna på dom.
Nästa vecka ska jag passa på att hoppa på måndagen eftersom hinderna från helgens tävling står kvar då. Hoppas min fotograf kan ta lite bilder. På onsdag tränar jag för veckotränaren och på söndagen blir det trång för månadstränaren. Blir förhoppningsvis en bra vecka.
Nästa vecka ska jag passa på att hoppa på måndagen eftersom hinderna från helgens tävling står kvar då. Hoppas min fotograf kan ta lite bilder. På onsdag tränar jag för veckotränaren och på söndagen blir det trång för månadstränaren. Blir förhoppningsvis en bra vecka.