Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med dig helt angående att rida rakt på medellinjen. Var ju iväg på pay and ride på unghästen och det var ett sicksackande utan dess like innan halten, måste sett väldigt komiskt ut.@Marvin Kvartslinjen har du ju fem meter innanför spåret och det tycker jag är ett bra avstånd att komma ifrån väggen. Medellinjen är förstås ännu bättre och då får en även träna på själv vändningen in som jag alltid tycker blir lite av en överraskning hur svår den är att få till
.
Håller med dig helt angående att rida rakt på medellinjen. Var ju iväg på pay and ride på unghästen och det var ett sicksackande utan dess like innan halten, måste sett väldigt komiskt ut.
@Gabby_Ossi Min häst har ju blivit sådan senaste året, jag har fått förlika mig med att hon blir en täckeshäst. Känns surt när det är soligt och 10 plusgrader men jag gjorde ju ett test föra veckan när det var rekordvarmt - när jag kom dit efter jobbet var hon stenhård och öm i ryggen ändå. Kom väl antagligen i samband med att solen försvann och jag jobbade sent så hon fick kanske stå utan täcket två tim för länge
Om han inte varit sådan förr så hade jag hållit mig observant och täckat rejält. Det kan inte vara nån ömhet i samband med pälsbyte? Eller har ni skåningar gjort bort allt sådant i februari?![]()
Suck, jag tycker Bruce känns lite ofräsch i ryggenVet inte om jag skulle säga öm direkt, men han är väldigt stum och hård i musklerna när man känner igenom honom innan ridning, efteråt när han blivit varm är han mjuk och fin.