• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 4 777
Sv: 08:orna

Måste slänga in en bild till! :D

alfasdominodag4035pb.jpg

Tack!
Så här ser han ut idag! (märks det att jag har ett nytt objektiv som jag vill leka med, eller?):D

dominodag6005pb.jpg

Senast ändrad:

Nu tycker jag faktiskt att ni andra kan lägga ut lite bilder på era föl också! :)

Här kommer ett kort från idag:
c.jpg

tack :) så lycklig över att få ett föl som ser lite orginellt ut

Visst är det roligt med en som syns i mängden.

Det gör väl inte den här killen, men vi tycker att han är fin ändå. Två veckor imorgon. (Och en jäkel på att hålla sig i trav.)

domino2v002pb.jpg

Att det bara är Domino som fotomodellar nuförtiden, beror på att Dream och hans mamma är och bygger syskon.

Så här ser senaste nytillskottet ut, några timmar gammal. Alfas Dimitri e: Love You u: Jalusie e: Express Ride

dimitri011pb.jpg

Jag mätte våran 08a idag.. han blir två månader den 4 juni.. Han var ca 122-125 var svårt att mäta han ville inte stå still..

Men är inte de stort?! :eek:

Eller är de bara jag som jämför men lilla pluttan från förra året (kallblod)?

Inte så konstigt att han växer iof han glufsar i sig hur mkt som helst av mammas havre..

Lite bilder från hagen idag..

0805293.jpg

Leker med plastpappa..

0805294.jpg

Så här långt borta är mamma :eek:

0805297.jpg

Nu har hon bestämt sig för att titta på iaf.. :grin:

Idag har då Hillarys fölunge kommit ut i hagen. Föddes igår 21:15.
Stammen är e:Orlando Vici, u: Hillary Clinton.
Vad han ska heta vet vi inte. Fantasin tog slut. Han ska ju heta Alfas i förnamn, och nästa namn ska börja på D, och HELST ha något med kungar eller presidenter att göra. Förslag mottages tacksamt. :bow: Annars får han heta Alfas Da Vinci.

dionysos025pb.jpg

dionysos028pb.jpg

Indyhope och Natasja: Tack för förslagen. Än så länge lutar det nog åt Da Vinci iallafall. :)

Så här ser han ut idag, fyra dagar gammal:

davinci4dgr002pb.jpg

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: tanten
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 315
Senast: Pinus
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: tara
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023