JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
1,50-vinst för Henrik i EM-form
(Ridsport) PADERBORN, TYSKLAND : Henrik von Eckermann visade fin EM-form genom att vinna lördagens 1,50-hoppning med L.B Paola.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Under gårdagen startade världsettan Henrik von Eckermann tillsammans med Glamour Girl i en 1,50-hoppning i Mexiko. Det blev inget sämre...
Hästnyheter
Henrik von Eckermanns start över 1,50-hinder på Glamour Girl under torsdagskvällen i San Miguel de Allende, Mexiko, var både felfri och...
Hästnyheter
På förhand var han osäker, men väl i Göteborg bjöd Henrik von Eckermann och Iliana på show trots sin gipsade arm.
Efter en smått galen...
Hästnyheter
Efter några tyngre resultat i slutet av 2024 är världsettan i hoppning, Henrik von Eckermann, tillbaka som vinnare. Han vann GP-klassen...
Valp 2025
Övr. Hund @Capybara om valpen är glad, pigg, äter och växer som den ska hade jag inte oroat mig för att hon är i smalaste laget. Tycker att vissa...
Myrten
18 minuter sedan
Svar: 951
Visningar: 69 139
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag har gjort ett misstag. Jag tror min hund har fått nåt hornhinneproblem, långtgående. Det är liksom som grumligt vitt ”streck” som...
Hippocampus
Idag kl 07:27
Svar: 1 337
Visningar: 81 454
Hund
Muddypaws 24/25
Hundträning Vi är iaf anmälda till söndagen i september men lär hänga lite där båda dagarna 😀
Ska bli såååå roligt.
ii-ssa
Igår kl 22:39
Svar: 41
Visningar: 3 355
Hund