Status
Stängd för vidare inlägg.
Redan 1 juli och imorgon går jag in på sista jobbveckan innan semestern. Ska bli riktigt skönt! Denna helg är full fart, "kalashelg" då sambon fyllde år i fredags men pga att han jobbade i Malmö då så firades han igår, och igår fyllde systerdottern 3 år och där ska det firas idag.
Hann även med en stalltur igår där vi packade in ena hästen jag rider och åkte till en anläggning för lite fotografering (jag bakom kameran och ordinarie ryttare i sadeln). Härligt med en bana på 110x65m!

dsc_0137_5b3897ffddf2b364a5e90bd1.jpg

dsc_0181_5b389808ddf2b3649adb520c.jpg

dsc_0607_-_kopia_5b389583e087c35ac5b3e19d.jpg
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
828
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
M
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag fyllde jag 30, och kvalificerade härmed in som medlem i gammelklubben - som en vän så fint påpekade (och välkomnade i klubben då...
Svar
8
· Visningar
857
M
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår kväll var jag och red "tanthästen" (en mogen dam med raka åsikter), lite mattare igår än vad hon brukar men det var riktigt varmt...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: mooi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp