Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uppfattar det som att personen aldrig gått i skolan. Inte ens förskolan. Skulle aldrig få för mig att skriva så!
Jag uppfattar det som att personen aldrig gått i skolan. Inte ens förskolan. Skulle aldrig få för mig att skriva så!
Den enda gången jag tycker det känns okej är om diskussionen/ämnet redan innan varit ironisk eller liknande
TS: Jag tycker det är irriterande och överdrivet. Och ungefär jämförbart med att katten råkat ställa sig på tagentbordet. Precis lika irriterande som ???????? och !!!!!!, det räcker liksom med ett ?, eller med förstärkning: !?
För mig är alla skrivningar av:
..........
!!!!!!
????
?!?!?!
efter meningar eller ord oftast otrevliga, dock beroende på i vilket situation/sammanhang de skrivs.
Jag vet oftast inte om den som skriver är arg eller spydig eftersom att jag tolkar det som att det är ett krypterat känslouttryck i text.
Den enda gången jag tycker det känns okej är om diskussionen/ämnet redan innan varit ironisk eller liknande, annars uppfattar jag det väldigt negativt och kan uppfatta det som att personen är nedlåtande och då blir jag lätt irriterad.