13 år för hög ålder?

Joyze

Trådstartare
Är 13 år en för hög ålder för en häst att börja träna och tävla fälttävlan? Nu snackar vi debutant/lätt nivå :p

Sv: 13 år för hög ålder?

hehe nu är ju inte jag någon FT ryttare men jag är dock kör kusk (ej trav) å det är rätt likt fältävland å min häst var 17 när jag började med det så 13 år är ju rena unghäste ;P ;P ;P

Jag skolade om mors dressyrare till hopp/fälttävlan när han var 13. Inga problem ;)

Hehe, okej! :bump: Då är det väl bara till att sätta igång och träna tanten! :bow:

absolut inte!
min pålle är 17 år o vi har precis kommit igång ordentligt med träningen :D förhoppningsvis ska vi debutera våren 2009 :bump:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 280
Senast: ufot
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 620
Senast: hastflicka
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 783
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?