14-åring stal travhästar – blev överkörd och dog

Tre ungdomar bröt sig in ett stall och stal tre travhästar.
Sedan blev de påkörda på motorvägen utanför Dallas – två hästar och en 14-årig pojke dog, skriver Fox News.
– De gjorde ett par riktigt dåliga val och jag har fallit offer för det, säger hästägaren och travtränaren Lorenza Gooch till kanalen.
 
"– De gjorde ett par riktigt dåliga val och jag har fallit offer för det, säger hästägaren och travtränaren Lorenza Gooch till kanalen."

Det är ju inte tränaren som är det största offret i den här tragiska historien :(
 
"– De gjorde ett par riktigt dåliga val och jag har fallit offer för det, säger hästägaren och travtränaren Lorenza Gooch till kanalen."

Det är ju inte tränaren som är det största offret i den här tragiska historien :(
Alla är offer i historien. Tränaren påstod väl knappast att han var det största offret. Han är dessutom den enda som inte gjort något aktivt val.
 
"– De gjorde ett par riktigt dåliga val och jag har fallit offer för det, säger hästägaren och travtränaren Lorenza Gooch till kanalen."

Det är ju inte tränaren som är det största offret i den här tragiska historien

Han ar bade tranare och agare till hastarna och ar den enda som ar helt oskyldig till att det blev som det blev.
Hastarna hade aldrig blivit ridna ... men ungdommarna red i sadlar som inte fanns pa garden, sa de maste ha haft sadlarna med sig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp