Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina luftrör piper... Ont i halsen. Min rygg gör så förbannat ont att det är ruggiga smärtlindringskurer... Var hos kiropraktorn i onsdags, han fixade och sa åt mig att ta det lugnt, men eftersom sjuk inte är ett option i mitt liv så stod jag och mockade i torsdags och sen var det kört.... Vet inte vad jag ska göra... Vänta tills jag får tid till kiropraktorn igen och ingen aning om hur snabbt han har tid. Vet inte var jag annars skulle vända mig då han är den ända jag litar på med min rygg.... När jag bodde inne i stan var det enklare, här ute på landet, not so much.. Hoppades kunna somna utan sömntabletter, avisst serru...
Tappat hoppet om mänskligheten, ytterligare en gång apropå Greta Thunberg, Sverige är fullproppat med "klimatförnekare".... Jag har svårt att smälta att de är så många! Det raljeras över hennes engagemang, vi i Sverige hit och dit... Det är för i 👿 en global fråga, alla måste delta... De fattar inte hennes andemening, de bryr sig inte, men förkasta, jajjemen! En behöver inte hålla med om allt, men att förneka klimatförändringarna, är så konstigt i min värld...
Lite kvällsfunderingar av en skruttig ponnymamma...
 

Jag håller med - jag är så sjukt trött på alla som påstår att Greta är köpt och finansierad på alla möjliga vis och att hennes föräldrar styr henne. Och är elaka - allmänt jäkla elaka.
Jag säger bara - Försök köpa eller styra en tonåring med asperger… :arghh::banghead:
(ibland, ganska ofta faktiskt, önskar jag att det gick!!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp