2 åring som röker 40 cigg/dag

Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

Men herregud!! Hur kommer man ens på att börja ge cigaretter till sin bebis!?! Det är ju inte som att han själv kan gå till kiosken och köpa sig ett paket.... Och jag antar att han har rökt ett tag, han såg ju ut att ha vanan inne.. Föräldrarna kanske inte förstår att det är farligt? Man blir mörkrädd i alla fall!
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

:eek::eek::eek:

finner inga ord..
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

Okej att de lever i ett annat samhälle och har en annan kultur än oss där men jag saknar ord....
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

Men det kan ju inte vara sant? Är det sant? Och om det är sant så blir jag fanimej riktigt ledsen inombords. Detta är vanvård av barn :cry:.
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

Usch! Finner inga ord... :(
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

" Pojken blir arg och dunkar huvudet i väggen om han inte får sin dagliga dos ".

Min 4-åring gör så när han inte får sin vilja igenom, så då ska han få allt godis och alla leksaker han ser !
Ärligt, ibland undrar man om vissa gör saker för att få publicitet också.

Ta bort ciggen och träna kondition på den stackarn.
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

:eek::eek: Vidrigt värre! :mad::mad: Sådana föräldrar ska inte ha barn! :eek::mad:
Fasiken små barn testar hela tiden sina gränser och ser vad de kan och inte får. Det gäller tidigt att sätta gränser och det är oerhört svårt, men detta är fullkomligt galet! Träna kondition på ungen. Den är ju så överviktig så att det står härliga till. Låta den knata någon kilometer så blir det annat. Lilltösen klarar knata ca två kilometer och är snart två år. :cool:
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

Han har nu lyckats trappa ner till 15 cigg/dag, föräldrarna fick myndigheterna efter sig och pappan blev lovad av myndigheterna en bil ifall barnet slutar röka.
 
Sv: 2 åring som röker 40 cigg/dag

Såg detta de e ju helt sjukt =/
 

Liknande trådar

Småbarn Sonen är konstant arg/upprörd/frustrerad/ledsen nuförtiden. Jämt. Hela dagen från att vi går upp tills han somnar är fylld av missnöje...
2
Svar
23
· Visningar
10 748
Senast: Rosett
·
Småbarn Det kanske blir fler trådar då det här är en droppe i en bägare.. Jag tycker inte att pappan till vårt barn som nu är 2 år fungerar...
2
Svar
33
· Visningar
4 039
Senast: EmmaW
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 228
Senast: Amk
·
Hästmänniskan jag la av det här med hästar för ca. 3 år, när jag tog beslutet att ta bort honom. De första 2 åren jag hade hästen, letade jag efter...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: vildeld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp