MoonFlight

Trådstartare
Har ju 2 lådor eftersom jag har 2 katter. Det roliga med dom är att dom verkar kommit överens om att man kissar i den ena lådan och skiter i den andra. Undrade lite om det bara var mina som var så duktiga och gör saker i varsin låda eller om dom är helt unika med det, vilket jag inte tror men.

Sv: 2 lådor

Mina tog det bara ett par dagar efter att jag köpt låda nummer två, så var de uppdelade. Undrar hur de kom överens om vilken låda som skulle vara till vad?

Sv: 2 lådor

Det är inte alls ovanligt att katter gör så om de får möjligheten.

Har man problem med katter som gör sina behov utanför lådan kan en orsak (av många) vara det att de vill ha olika lådor för kiss och bajs.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: MajaKattis
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka