2 olika webbläsare

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Hast-hund
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 217
H

Hast-hund

Kan man använda 2 olika webbläsare på dator utan att den kraschar eller medför virus el. andra problem?
Just nu installerades Google chrome på datorn, men jag har även den vanliga: Internet explorer.

Sv: 2 olika webbläsare

Ja, det kan du. Faktum är att det är ganska svårt att göra sig av med Internet Explorer..! Även fast man naturligtvis gärna vill få bort det..

Haha! Själv är jag tveksam till chrome, inbillar mig att det går segare och drar på sig virus?
Men det 'är nog just det, inbillning.
Nej, nu är det dags att lasta hö.

det är inte webbläsarna som drar på sig virus, det är dina internetvanor.

det du får göra om du väljer att installera fler än en webbläsare är att välja den som du vill ha som standardläsare, som öppnas om du klickar på en länk i mailprogramet eller liknande.

Ja, du kan till och med använda de samtidigt :angel:

(brukade sitta med Internet explorer, firefox och opera :p)

Jag kör på Opera men har ju även Internet Explorer installerat.. Rätt bra att ha både och, finns vissa sidor (få nu dock) som Opera inte har klarat av och då kan jag istället öppna dom genom IE, dessutom går det lätt att kolla om det är webläsaren som krånglar eller hela internet om det blir något tjorv!

Ja det går utmärkt, iallafall för mig.. ;) Själv använder jag mest firefox, chrome och IE. Har även opera..

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
685
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi... 2
Svar
23
· Visningar
3 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka