Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan kan du ju alltid men jag skulle inte göra det.
Jag kör min 155cm i ett släp med innerhöjd på 2.30. Skulle även kunna stoppa in honom i en låda med 1.20 men inte lägre!
Men det beror ju också på vilka val man har. Är det akut skulle jag stoppa in honom i bagageluckan på bilen om jag så var tvungen
Men om du funderar på att köpa ett släp med 2.05 i takhöjd så skulle jag om jag var du kolla vidare Men ta med en mätsticka också, kan hända säljaren mätt fel också
Jag skulle inte köpa ett sådant släp, allra mest pga att luftkvalitén är svår att få bra (oavsett ventilation) om hästen tar upp en såpass stor del av släpets totalvolym..
Mitt släp är 2,30 högt och där har jag en häst av mindre C-ponny mått.
Klart han BEHÖVER kasnke inte så högt i tak men det finns mkt space överallt för både hästen och mig och håller bra luft i släpet..
JAG skulle inte vilja ha ett mindre släp iaf..
Så se dig om efter ett större om du inte har en liten ponny
Kläder & Bli fin Jättefin ring. Tror det hade funkat för mig, min har bara lite mindre steninfattning än det där, men sitter på andra ledden så att säga...