24-timmars väggklocka?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare uva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 3 059

uva

Trådstartare
Finns det att få tag i någonstans? Jag tycker att jag googlat mig fördärvad, men inte hittat någon.

Sv: 24-timmars väggklocka?

i bo-x huset i kungenskurva (stockholm) har jag sett ett par sådanna

i bo-x huset i kungenskurva (stockholm) har jag sett ett par sådanna

Jag ska se om jag kommer åt att undersöka det!

*kl*

Jag har inte haft några vidare framgångar än som ni märker. Jag har hittat lite på internet nu, men bara i USA - och då känns det som attdet blir lite väl knöligt med frakt och allt. Vidare tips mottas tacksamt! :laugh:

jag har också letat! men jag skulle vilja ha en väckarklocka som har 24h urtavla... ska bygga en timer till en hö-foderlåda.. ingen som har sett en sån?

Liknande trådar

Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
427
Senast: cute_beast
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 433
Senast: Lyan
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 288
Senast: NilHe
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
539
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka