Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Athina

Inte mindre än 3 ggr har mitt inlägg tagits bort och jag förstår verkligen inte varför?

Var det någe fel i att skriva att Kyra skulle komma till Gotalnd och Hålla clinic eller? Var det reklam kanske? Jag är ju iaf inte den enda som säger eller "informerar" om sådnat, och det enda jag ville höra var om någon skulle dit och kolla, eller tom kanske skulle, dagen innan, vara med i uttagningen till clinicen...
:(
 
Sv: 3 ggr !

Det kan uppfattas som anonsering, och annonserar gör man på annonssidorna.
 
Sv: 3 ggr !

varför skriver du inte och frågar moderatorn instället så får du ett bättre svar? :idea:
 
Sv: 3 ggr !

Att det skulle uppfattas som annonsering är helt befängt enligt min mening. :(
 
Sv: 3 ggr !

Ja det gjorde jag och fick reda på att det passade bättre i Buke "Kalendar", om "på Gång" prylar. Och när jag frågade om någon skulle dit, ja då passade den biten bättre i Gnägg !

Men jag ser många inlägg som handlar om liknande saker och dom blir inte flyttade. "har du varit", "skall ni åka", men men.. det är ju inte rättvist någonstans, så varför skulle det vara ett undantag här... :smirk:
 
Sv: 3 ggr !

Jag tycker det verkar helt rätt... Om man vill informera om nån händelse, så ska den ju vara på Buke Kalendar och jag har sett många inlägg som flyttats till gnägg på "vem ska dit eller dit". Det har till och med vart en nålad tråd om det.
 
Sv: 3 ggr !

Athina skrev:
Inte mindre än 3 ggr har mitt inlägg tagits bort och jag förstår verkligen inte varför?

Var det någe fel i att skriva att Kyra skulle komma till Gotalnd och Hålla clinic eller? Var det reklam kanske? Jag är ju iaf inte den enda som säger eller "informerar" om sådnat, och det enda jag ville höra var om någon skulle dit och kolla, eller tom kanske skulle, dagen innan, vara med i uttagningen till clinicen...
:(

Som jag skrev i svar till dig.

Information om evanemang, ska ligga under Bukes Kalender, det som förut hette "På gång".

Babbeltrådar om vem som ska hit eller dit, på clinics, träningar, tävlingar, ridläger och andra babbelhästtrådar som vilket märke och färg på sadel, träns, benlindor och vojlock passar på min häst... hör hemma på gnägg.

Mvh

IngelaH
Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Viva
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 508
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
771
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 061
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp