31 maj KbWR BCD tävling Ulricehamn

• Western
  • Trådstartare Trådstartare anniequarters
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 512
A

anniequarters

hej, nu närmar sig pingsttävlingen! Alla som värmt upp i Fristad 1 maj, vi ses kanske i Ulricehamn? Jag ska vara den långa stränga domaren, Maggan är den kortare snälla, ;)

Sv: 31 maj KbWR BCD tävling Ulricehamn

Hm....bäst å visa sig från sin bästa sida då :D;).

En start är garanterad och det blir ev. några till.
Se yaa

Synd bara att det inte är några C-klasser, utan bara B och D. Det gör utbudet lite dåligt av de klasser som jag vill rida.

Men... Hemsidan är nere :S Hur fan ska man hitta proppen nu!?

SKOJJA BARA. Hittade Proppen :p

Senast ändrad:

Perfekt!

När jag skrev ut proppen för ganska längesedan stod det bara B-D-tävling och det fanns bara sådan klasser. Nu känns det genast roligare att åka!

Hej hopp!

Hade faktiskt tänkt att jag skulle starta Sillen i hans första pleasureklass på den här tävlingen :D bara jag hinner få till galoppen lite bättre så......:rofl:

Annars kanske jag bara åker dit och kikar lite :p

Hoppas att vi ses ;)

Jag och syrran ska för övrigt dit med hästen.
Jag är redan hypernervös och lär väl rida som en pinne, som vanligt.

Men, ska det vara 2 domare? För i proppen står bara Margaretha Bäcklund som domare?

Jag diggar verkligen KbWR's tävlingar och längtar samtidigt som jag fasar!
:bump:

*kl*
Självklart ska här ridas ... kommer förhoppningsvis med två hästar :D

Senast ändrad av en moderator:

hahaha, vadå nervösa??!!, jag ska skuggdöma (ett slags gå-bredvid-prov) för att sen kunna ta ut min domarlicens. Så om det är någon som är stel som en pinne, så är det väl jag:grin::grin:

Haha! Då fattar jag! :D
Är det nu man ska börja smöra in sig hos den nya domaren då? ;):rofl:

Jag rider ju mitt första år som vuxenryttare nu, så jag är nervös eftersom jag kommer rida tillsammans med massa folk som har såå mycket mer erfarenhet än mig.
Men det är nog bara mina fjantiga tävlingsnerver som spökar (igen).
Jag ska göra mitt bästa tillsammans med hästen så får vi se hur långt det tar oss! :idea:

smöra, ja det går bra, jag gillar smågodis:grin:

Jag kan bara döma det jag ser......, och du ska veta att vi "gamlingar" också önskade att vi hade den långa ridvana som ni ungdomar har...
Vi som är stela, med dålig balans, yrsel, huvudvärk, tunnelseende, och förtvivlat försöker spana in alla snyggingar samtidigt som vi rider, nej förlåt så är nog inte alla kärringar, det är nog bara jag (fniss):D

:rofl:

Jag är fullt upptagen med att inte börja hyperventilera när jag ska tävla.
Dessutom fryser jag när jag blir nervös, = drar upp axlarna och spänner hela kroppen. Bra hållning för ridning...

Nej nu ska jag sluta klaga!
Lycka till med ditt dömande
och så hoppas jag att jag ska hinna lugna mina nerver tills dess!
(hinner ju träna på en tävling emellan i alla fall...)

:banana:

smöra, ja det går bra, jag gillar smågodis:grin:

Jag kan bara döma det jag ser......, och du ska veta att vi "gamlingar" också önskade att vi hade den långa ridvana som ni ungdomar har...
Vi som är stela, med dålig balans, yrsel, huvudvärk, tunnelseende, och förtvivlat försöker spana in alla snyggingar samtidigt som vi rider, nej förlåt så är nog inte alla kärringar, det är nog bara jag (fniss):D

Haha Du har så rätt så. Stela långsamma, rider små hästar för att vi är rädda att ramla av:grin::crazy:. Skynda dig med domar licensen. Vi behöver en domare den 8: aug.:angel:;)

skynda o skynda....
måste gå bredvid på minst tre tävlingar, med olika domare.
och de måste tycka att jag dömer bra.
och jag kan inte vara borta jättemycket hemifrån.
Så det hinner jag nog inte till augusti 09 men till 2010 så!!

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
2 093
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 112
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31