4-årschampionat.

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare asiesperfecto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 863
A

asiesperfecto

Har ni, som ska starta era -03:or i 4-årschampionatet, kvalat in till semifinalerna ännu? Om ni har (eller börjat åtminstone), har ni då gjort detta på lokal -eller regional tävling?

Sv: 4-årschampionat.

Har två fyra åringar som ska börja kvala nu, den ena har varit felfri i de flesta starter upp till 1m men jag väntade länge innan jag löste deltagar bevis då jag inte var säker på om hon skulle delta.

Kommer kvala på både lokala och regionalla.

Sv: 4-årschampionat.

Men hur är det med bedömningen på kvaltävlingarna? Alltså, rider man dem i avd. B och dem går nollor i tre starter får man rida semin? Men CR på 1 m räknas inte väl?

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 424
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 107
Senast: lilsan
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
1 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka