Bukefalos 28 år!

malinp

Trådstartare
Hej.
Slänger in en efterlysning här..
Har just köpt mig en skäck, vid namn 4Hell. Har okänd härst i passet men har luskat lite och det sägs att 4, namnen härstammar fr en individ..
hellge.jpg

Han ska komma fr skåne, fr början...

Sen ska mitt sto få gå med en skäck hingst vid namn Pontiac, har tydligen ridits i western, nån som vet ngt om honom..
tacksam för er helt OTROLIGT värdefulla hjälp..
Malin


(Om jag ligger helt fel, så får moderator flytta på mig..)
 
Sv: 4Hell.

Efterlysningar ska inte ligga på forumet, prova radannonserna istället :idea:
 
Sv: 4Hell.

Jaaa. men eftersom jag vet att hingsten ridits i Western, så kändes de som om jag "träffar" mer rätt här... :o
 
Sv: 4Hell.

Eg är det ju inte en efterlysning, utan snarare en fråga om en hingst (Pontiac) samt om en hingst som ska heta något med 4. Sådana frågor är ju vanliga på forumet.
 
Sv: 4Hell.

Hej.
Slänger in en efterlysning här..
Har just köpt mig en skäck, vid namn 4Hell. Har okänd härst i passet men har luskat lite och det sägs att 4, namnen härstammar fr en individ..
hellge.jpg

Han ska komma fr skåne, fr början...

Sen ska mitt sto få gå med en skäck hingst vid namn Pontiac, har tydligen ridits i western, nån som vet ngt om honom..
tacksam för er helt OTROLIGT värdefulla hjälp..
Malin


(Om jag ligger helt fel, så får moderator flytta på mig..)[/QUOT

..... jösses vilken fin häst , grattis.
 
Sv: 4Hell.

Jag hade en foderponny som de oxå var okänd härstammning
och de va just en skäck, men de va världens blandras, ingn visste helt hur många raser hon hade i sig mer än att de var många. Sedan lite senare visade de sig att min tränare hade två eller tre precis likadana skäckar med okänd härstammning och de ända man visst om dom var att dom var världens blandraser, så han och jag började luska lite mer i de där. och hittade tillomed han som hade fött upp dom, och vart han fanns den gubben alltså, så vi fick kontakt med honom o han förklara lite om vrf de va så många raser och sånt.. men tyvär har jag inte all info om de där farmför mig just nu.. men ja kan fixa fram de tills imorron och Pm:a dig med mer fakta då om du är intresserad?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: 4Hell.

Men ska ditt sto ska alltså gå med en hingst som heter Pontiac? och du vet ingenting alls om hingsten? Det låter lite konstigt i mina öron.
Jag kan förklara malinp har sålt sitt sto, och nya ägarna har berättat att de ska ha henne med Pontiac.
 
Sv: 4Hell.

Jag har ju redan svarat dig i den andra tråden...men undrar vilken Pontiac det är ditt sto ska gå med?

Det finns två skäckhingstar som heter Pontiac, var står den du ska använda?

Du får gärna PM:a om du inte vill skriva här.
 
Sv: 4Hell.

hejsan =) blev väldigt glad när jag hittade denna tråden. det är jag som har fött upp hell. vore himla kul att höra mer om hur de går för honom, har tyvärr märkt att han varit runt länge och vandrat =( hör gärna av dig på min mail emmabett@hotmail.com har nog lite bilder på honom från när han var föl oxå:bump::bump:
 
Hej, jag har en kopia på din häst, hon har 4X i sin stam, det måste vara den hingsten du syftar på att namnet 4Hell kommer från. Jag skulle vilje se din häst i helbild för de är så lika.
min mail mariator@spray.se
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 488
Hästmänniskan Hej alla! Jag har några frågor som jag behöver hjälp med för att kunna reda ut dem i mitt huvud, alla svar är guldvärda. Fyller18 i...
2
Svar
22
· Visningar
4 783
Senast: Grana
·
M
Hästhantering Hej alla medlemmar! Jag är ny här men tänkte beskriva mitt problem då jag tvekar att fortsätta med en unghingst kille som ändå fallit...
Svar
8
· Visningar
1 968
Senast: kryddan
·
Träning Halloj! Har en helt fantastisk 3åring som verkligen är mitt allt! Jag har haft honom i snart 6 månader och jag red in honom för 5...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 624
Senast: Eliteanka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp