5-åring nästa år! Vad behöver jag?

Får ta och byta glasögon tror dom gjort sitt :D :rofl: en liten dansande bananas :banana:
 
aha där ser man på=) jo det är så sant så ögonen kan bli "blinda" ibland :) Ja en annan ska med få glasögon fast bara när jag läser å kollar på tv.
Så jag är en blivande meddlem i glasögonormsklubben snart :cool:
 
Du kan nog passa i glasögon faktiskt.
Bara så du vet är jag ordförande i klubben och bestämmer därefter... :p
 
haha ja jag får väl va sekriterare då :) haha ja jag provade ju dina och såg rätt så rolig ut då kommer jagihåg sedan vart man ju full snurrisnurr fan billig fylla :rofl:
 
Nä nu måste jag tyvärr överge dig och datan måste ta hand om dom fotbollsliknande halsmandlarna lite varmt te skulle inte sitta helt fel just nu :d

Men får tacka för en trevlig pratstund och återkommer lite senare!
 
Ja, du kan ju ta mina glasögon da på krogen så går jag utan, du blir snurrig och jag blir snurrig av huvudvärken som kommer smygandes efer ett tag. INTE den av alkoholen.... :smirk:

Jäjä, nu ska jag ta å äta, sen ska jag nervöst dra mig till stallet för att tala om för Catanya att hon ska sköta sig... :crazy: :smirk:

*undrar om det hjälper... :confused:*
 
fan 2 snurrandes pumor som inte ens är fulla på krogen haha ja du det skulel va en syn nu är jag iof rätt så billig i dricka var en dam som köpte en dricka och vi delade sedan så sjöng Solisen glada sånger :rofl:
 
va??? :confused: Nu hänger solisen inte riktigt med..som vanligt säg :rofl:
 
Ja, om du lånar mina glasögon behöver du ju inte köpa sprit alls, alltså blir det ännu billigare med glasögonen... :idea:
Comprende?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp