50000 hästrelaterade nyheter

Antalet hästrelaterade nyheter som lagts in på Bukefalos har nu passerat 50000. Jag tycker att det kan vara värt att uppmärksamma.
Detta sker ganska exakt 11 år efter att jag började lägga in nyhetslänkar på Bukefalos.

De flesta av de gamla nyhetslänkarna fungerar inte längre då tidningarna de publicerades under flyttat eller raderat de gamla nyheterna.

Gamla nyheter intresserar säkert inte många, men jag tycker att det är intressant att ha dessa kvar. Om inte annat för att man kan söka efter när något inträffade eller om det kommer upp nya saker med koppling till gamla nyheter. Möjligen skulle någon med stort intresse kunna undersöka om det skett någon förändring i vad och hur det rapporteras runt hästrelaterade ämnen över åren sedan 2001. Alldeles vetenskapligt korrekt kanske det inte blir då det självklart beror lite på hur jag valt nyheter över åren.

Jag hoppas att ni gillar att hitta dessa hästrelaterade nyheter samlade på en plats här på Bukefalos, då jag lägger ned en del tid på detta ;)

Tanken är att jag efter bästa förmåga kommer att fortsätta med detta och att de ibland inte bara är intressanta att läsa för att hålla koll på vad som händer utan att det också är intressant att diskutera en del av dessa nyheter.

Har ni några extra minnesvärda nyheter eller diskussioner om nyheter som ni kommer ihåg från dessa elva år?
 
Sv: 50000 hästrelaterade nyheter

Jag tycker det är jätte bra att ha dessa nyheter på Bukefalos :) Så fortsätt gärna med det för jag uppskattar det verkligen!
 
Sv: 50000 hästrelaterade nyheter

Helt suveränt med nyheterna, det är det första jag läser varje gång jag går in här (vilket är mååånga gånger varje dag;))

Heja!
 
Sv: 50000 hästrelaterade nyheter

Men jisses människa, sitter du och lägger ut länkarna för hand? Var helt övertygad om att det fanns en automatfunktion för ändamålet.

Det visar bara hur fantastisk du är Gunnar, fortsätt så länge du orkar!
 
Sv: 50000 hästrelaterade nyheter

Riktigt så illa är det inte :)
Dock godkänner jag numera alla nyheter innan de visas och rensar bort en hel del som av olika skäl inte skall vara med.
 
Sv: 50000 hästrelaterade nyheter

Ah, det låter mer rimligt. Undrade för en stund vad som flugit i dig. :)
 
Sv: 50000 hästrelaterade nyheter

Riktigt så illa är det inte :)
Dock godkänner jag numera alla nyheter innan de visas och rensar bort en hel del som av olika skäl inte skall vara med.

Du är en underbar människa, tack för att du finns! :love:
Nyheterna är guld värda!
 
Sv: 50000 hästrelaterade nyheter

Det är faktiskt klädsamt att du nu har flera inlägg än vad jag har.
Min litet mer än ett år långa "semester" satte sina spår på Bukefalos.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Trodde jag hade lite koll men upptäckte det först idag :) Som ni kanske vet lägger jag vanligen in några hästrelaterade nyheter varje...
Svar
10
· Visningar
1 729
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 974
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det handlar inte om ändringar av Bukefalos så ni kan lugna ner er nu :) Lite hästrelaterade nyheter letade sig in på sidorna 15...
Svar
0
· Visningar
1 137
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp