Över 100000 hästnyheter inlagda på Bukefalos

Trodde jag hade lite koll men upptäckte det först idag :)

Som ni kanske vet lägger jag vanligen in några hästrelaterade nyheter varje dag på Bukefalos och har så gjort i drygt 20 år.
Antalet nyhetstrådar har nu passerat 100000, roligt tycker jag.

Kanske någon finner det intressant att titta tillbaka på vad och hur det rapporterats under den här perioden då det här finns lite info som troligen inte finns på annan plats?

Jag tycker det är lite tråkigt att fler och fler tidningar kräver betalning för att få läsa deras nyheter även om jag förstår varför.

Många tidningar har nog haft en del nytta av att folk via Bukefalos hittat till deras tidningar (och deras annonser) vilket troligen inte skett annars.
Min förhoppning är också att en del tidningar upptäckt att det finns rätt många som är intresserade av hästrelaterade nyheter vilket förhoppningsvis lett till att fler redaktioner har fått upp ögonen för att satsa lite mer på hästrelaterade nyheter.

Vad tycker ni, är det dags att lägga ner detta med hästrelaterade nyheter här på Bukefalos eller är det något ni ser som positivt att det finns här?
 
Trodde jag hade lite koll men upptäckte det först idag :)

Som ni kanske vet lägger jag vanligen in några hästrelaterade nyheter varje dag på Bukefalos och har så gjort i drygt 20 år.
Antalet nyhetstrådar har nu passerat 100000, roligt tycker jag.

Kanske någon finner det intressant att titta tillbaka på vad och hur det rapporterats under den här perioden då det här finns lite info som troligen inte finns på annan plats?

Jag tycker det är lite tråkigt att fler och fler tidningar kräver betalning för att få läsa deras nyheter även om jag förstår varför.

Många tidningar har nog haft en del nytta av att folk via Bukefalos hittat till deras tidningar (och deras annonser) vilket troligen inte skett annars.
Min förhoppning är också att en del tidningar upptäckt att det finns rätt många som är intresserade av hästrelaterade nyheter vilket förhoppningsvis lett till att fler redaktioner har fått upp ögonen för att satsa lite mer på hästrelaterade nyheter.

Vad tycker ni, är det dags att lägga ner detta med hästrelaterade nyheter här på Bukefalos eller är det något ni ser som positivt att det finns här?
Jag vill ha dem kvar!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 497
Senast: LiviaFilippa
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 522
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 970
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 890
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp