6-åring i allsvenskan?

glitter

Trådstartare
Någon som vet, eller vet vart man kan läsa om man får ha en 6-åring i laget i div1 i hoppningen??? (hästen då...:rofl:)
Letat som en galning på nätet!
Tacksam för hjälp!

Sv: 6-åring i allsvenskan?

Håller med föregående... jag red min 6åring i div 2 förra året, gick bra eftersom hon var kvalad till klasserna.

Någon som vet, eller vet vart man kan läsa om man får ha en 6-åring i laget i div1 i hoppningen??? (hästen då...:rofl:)
Letat som en galning på nätet!
Tacksam för hjälp!

Hej!
Ja, du får vara med om du är kvalad till 130 cm för häst och LA på ponny. Då ska du ha hoppat 2 felfria klasser i 130/LA.
Omgång 1 hoppar 120/LB
omgång 2 hoppar 120/LB
Omgång 3 hoppar 130/LA

Lycka till!

Men man får ju starta omgång 1 och 2 utan att vara kvalad till 1,30. Precis som du på ponny får starta omgång 1 och 2 utan att vara kvalad till LA.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 578
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 581
Senast: Edla
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 928
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka