6-års championat?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare beaslillatuss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 524
B

beaslillatuss

Hej!

Någon som vet hur man kvalar till 6-årschampionatet? Hur höga är hinderna där? Något krav? Tack på förhand!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: 7-års championat?

tack så jättemycket!:D:D:D

Hurra för Trazel!:bow::bow:

Men nä.... måste hästarna vara svenskfödda?:mad::cry:

Men nä.... måste hästarna vara svenskfödda?:mad::cry:

Står det så så ska de nog vara det. :idea: ;)

Edit: Meeen, är du icke läskunnig? ;) Det är i breeders hästarna måste vara svenskfödda, i championaten:
"Rätt att delta i Svenskt Championat har svenskfödda och utlandsfödda hästar registrerade med grönt, gult, vitt eller grått hästpass. Utlandsfödda hästar ska vara svenskägda. Startberättigade i varje årgång är även ett år äldre ston med avkomma (dvs. som har fött föl tidigast som 4-åring) registrerad hos ASVH med grönt, gult eller vitt hästpass. "

JA!:D:D Jag såg inte ändringen förrens nu!:D

Min häst är tjeckisk *pustar ut*

Liknande trådar

Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Tuppis
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
534
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SWB Equestrian Weeks med SWBs 3-års championat i dressyr och hoppning går av stapeln på Flyinge Kungsgård mellan 25 september – 6...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa... 2
Svar
32
· Visningar
1 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka