Nominous
Trådstartare
kan nån ge mig ett råd. jag vet inte vad jag skall göra. för närvarande har jag två chinese cresteds som jag ställer ut. jag tycker det är jätteroligt med utställning och vill satsa hårt på det.
så nu har jag blivit erbjuden att vara fodervärd åt en KANONFIN whippethane
som kommer (om han fortsätter att utvecklas rätt) bli ett löfte i ringen..
så nu - kan jag skaffa en hund till??
det känns som om man ändå har två så gör en till inte så mycket väsen av sig. men jag pendlar en del till och från skolan där jag har mina hundar hos mins sambos föräldrar under dagen. men jag åker buss till och från skolan
vilket kommer bli rätt mycket bök med tre hundar. visst mina små åker tillsammans i en bur så egentligen blir det väl inte så jobbigt. sen ska vi skaffa bil under våren.
men är jag helt dum som funderar på att ta han?? älskar whippet dessutom och har drömt länge om en sådan...
så nu har jag blivit erbjuden att vara fodervärd åt en KANONFIN whippethane
så nu - kan jag skaffa en hund till??
det känns som om man ändå har två så gör en till inte så mycket väsen av sig. men jag pendlar en del till och från skolan där jag har mina hundar hos mins sambos föräldrar under dagen. men jag åker buss till och från skolan
men är jag helt dum som funderar på att ta han?? älskar whippet dessutom och har drömt länge om en sådan...