Åååå åh åhåhååååå DOOM 3 - trailer

S

smulis27

Nu har jag sett trailern.

Inser att jag måste bygga mig en ny dator om jag ska kunna spela det bara. Surt som fasen, men nu när pållen kommer vara ute på foder kanske man kan ha råd...

Ååå längtar!
 
Jo, det är fint. Jag är ganska tveksam till om burken jag har ska räcka heller..

Men student som man är så blir det väl helt enkelt att ställa ner grafiken till budgetläge. :(
 
Svårt att säga men jag skulle gissa på över 1 ghz, över 256 meg ram och absolut minimum gf3 grafikkort.
 
Så du tror inte det kommer att funka på min mac G3/266MHz m. voodoo2? :banana:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: ptr
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 440
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 278

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp