Ååååhhhhh

Sv: Ååååhhhhh

Gud vad rädd jag blev först när den var på fejjan och det hade att göra med utvikningsbilder. Har en släkting med exakt samma namn och väldigt lika födelseuppgifter så trodde hon hade gjort något jag fick skit för:p

Gud vad rädd jag blev först när den var på fejjan och det hade att göra med utvikningsbilder. Har en släkting med exakt samma namn och väldigt lika födelseuppgifter så trodde hon hade gjort något jag fick skit för:p

Hahhaha, det var ju riktigt roligt ju :D:D:D

meeen. jag var inte inloggad så jag kan inte s vem du menar...................................................... ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Använder ni ert friskvårdsbidrag (om ni har något) och till vad använder ni det? Själv får jag erkänna att jag var hemskt dåligt på det... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 059
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Jag är bjuden på bröllop om 6 veckor och har börjat kika på vad jag ska ha på mig. Klädkoden är formal/cocktail attire eller folkdräkt... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 620
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur