Bukefalos 28 år!

AAArghh.. Datorexperter

E

Egonson

:devil: Jag har ett litet problem.
För det första kan jag inte se några bilder på buke (varken loggan, smileysarna eller små ikoner och knappar). För det andra beter sig vissa sidor väldigt konstigt, trycker man på "bakåt" kommer man alltid till första sidan istället för sidan man var på senast.
För det tredje kan jag inte se några bilder på internet (ca 1 bild av 10 syns, de andra blir bara röda kryss).
Ibland blir det en massa konstiga tecken och text där det skulle ha varit en banner eller något liknande..
Jag blir galen!!
Vad jag vet har jag inte rört någonting, det bara var så för ca 4 dagar sedan, och har varit sedan dess :crazy:
 
Det kan høres ut som at du har gjort noen rare innstillinger i nettleseren din. Har du mulighet for å stille inn på standard innstillinger igjen ville jeg forsøkt det.

Mulig du har satt sperre for samtlige bilder, bilder under et gitt fomene (f.eks. www.bukefalos.com), eller bilder som overskreder en viss størrelse. Dersom du ikke kan stille inn på standard innstillinger bør du lete etter om nettelseren din har noen mulighet for slike valg. Isåfall fiks dette..

Grunnen til at det blir tekst istedet for bilder er fordi de som har kodet sidene du besøker ønsker å ha tekst når ikke bildet blir vist. Når du får bildene på plass vil dette ikke være noe problem lengre.

Apropo "bakåt"-knappen høres dette ut som et problem med sider med frames. På Bukefalos er det dog ikke frames (godt er det..), så merkelig du får det her. Sikker på at du får dette her, og ikke bare på noen andre sider?
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 895
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 058
Senast: Exile
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 816
Senast: Mumfie
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 171
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp