ÅÄÖ försvinner.

YaHilweh

Trådstartare
Ofta när jag är inne på buke/lunar/bilddagboken eller liknande sidor förvinner ÅÄÖ.
Men det är bara när jag sitter på laptoppen. vad händer?
hur blir jag va med det?
 
Sv: ÅÄÖ försvinner.

Vet inte vilken webbläsare du har men det låter som att kodningen blir fel på sidorna. Visa|Kodning och kolla vad det står där.
 
Sv: ÅÄÖ försvinner.

Ibland funkar det om man startar om firefox. ibland inte.

Cacen???
 
Sv: ÅÄÖ försvinner.

Är det sidan som ser fel ut eller menar du att åäö inte fungerar när du skriver?

Försvinner åäö eller ersätts de med andra tecken?
 
Sv: ÅÄÖ försvinner.

Det är ÅÄÖ som försvinner när jag skriver och ersätts med andra tecken som ex. "#& osv.
 
Sv: ÅÄÖ försvinner.

För att bli av med det typ "tillfälligt" kan du hålla nere alt och shift.
 
Sv: ÅÄÖ försvinner.

Du har troligtvis installerat fler tangentbordsuppsättningar än bara svensk. Gå in i kontrollpanelen, välj Nationella inställningar. Gå in under fliken Språk och klicka på knappen information. I den nedre halvan, under Installerade tjänster, ta bort alla språk utom svenska. Okeja dig ut och starta om.

Funkar?
 
Sv: ÅÄÖ försvinner.

Aha, hajade inte att det var när du skrev utan uppfattade det som att "befintlig" text visade humbug tecken.
Tror också på det Pellur föreslår...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
2 116
Senast: skiesabove
·
Kultur I en del filmer så händer ett psykologiskt fenomen som jag undrar vad det heter... Ofta så är det när personen är påverkad av något, en...
Svar
0
· Visningar
391
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 071
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp