Abbie och ordet "Varför?"

MissFideli

Trådstartare
Abbie gör ofta saker som får ordet "varför" att dyka upp i mitt huvud.
Det här var en av dom första:
19908551.jpg

Inatt var hon igång igen. Varför?
26555803.jpg

26555804.jpg

26555805.jpg

26555807.jpg

Sv: Abbie och ordet "Varför?"

:rofl::rofl::rofl:
Så där långt ut på kanten ligger min också ibland i min säng(oftast ligger hon under täcket), samma med hennes myskorgar.
Jag tror att det är för att dom blir för varma, hon kan hoppa från filten i soffan för att lägga sig raklång på golvet utanför mattan.

Glömde skriva vad fin och go hon ser ut!

Sv: Abbie och ordet "Varför?"

:rofl::rofl::rofl:
Så där långt ut på kanten ligger min också ibland i min säng(oftast ligger hon under täcket), samma med hennes myskorgar.
Jag tror att det är för att dom blir för varma, hon kan hoppa från filten i soffan för att lägga sig raklång på golvet utanför mattan.

Glömde skriva vad fin och go hon ser ut!

Mina har ju så mycket underull så dom ligger inte under täcken och sånt just pga värmen. När hon låg sådär på pallen var jag orolig, hon brukar kunna svänga runt och lägga sig på rygg och jag bara väntade på att det skulle dunsa till :D

Tack, visst är hon go :love: Hon är så mjuk, som ett levande gosedjur :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Love
·
Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
390
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 201
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka