Abbie som bebis

Sv: Abbie som bebis

Jag har 2 sådana sängkamrater och är singel... Kanske klarar mig bra ändå då :D

Skrället vet hur man ser söt ut. En liten filura är hon :love:

Senast ändrad:

Ooooh, hjärtknipande! :love: Längtar som en tok tills de blir dags för Freija at få sånna små ulltottar. Kan man nått annat än bli hopplöst förälskad?

Jag har visst försummat din önskan millus!! På både gott och ont. Så du kan tona ner radarn nu ett tag och vila från abstinensen :devil: :D

Observera Yoga i bakgrunden
IMG_0185a.jpg

Observera mina cola-hantlar i bakgrunden :D
IMG_0169a.jpg

Usel bildkvalitet, men Abbie är för söt!! Nästan 5 veckor gammal.
040111-106liten.jpg

Första kontakten med fjädervippan
040111-108a.jpg

Men hjäälp.... HUR har jag kunnat missa denna tråd :confused:

Nu måste jag straxt gå och borra ner näsan i Diggers gossemage :love:

Sirisiri: Du får gärna lägga upp bilderna igen då dom inte finns kvar i tråden längre :idea:

Nu måste jag hålla liv i min "nya" maskade "gosedjur"s tråd... hon blev ju 7 v igår :love:

ABBIE ABBIE ABBIE :bow::bow::bow:

Åååh, så underbar, den första bilden är bara:love::love::love:

Jag har också en sån filt med en häst och ett föl på, mina katter är helt tokiga i den och jag är så ego så har någon av barnen tagit "min" filt så tar jag den genast i från dem och vips så har jag en katt i knäet. Jag fick min filt 1982 av mamma!

Abbie borde få ligga på en filt och bli matad med räkor hela dagarna för hon ser så majestätisk ut!

Så otroligt gulliga katter, verkligen myyysiga!

Liknande trådar

Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
988
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
271
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
932
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025