Absorbine Ultra Shield

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Johanna-79
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 178
J

Johanna-79

Medel mot flygfän och fästingar, håller upp till 14 dagar. Köpte en flaska i dag då det var nedsatt pris och det verkar bra om man läser det som står på flaskan, men jag har inte testat tidigare.

Någon som provat?

Sv: Absorbine Ultra Shield

jag tycker det funkar helt ok. Iof så har jag på var o varannan dag, men det är för att hästen är exemhäst, men inte kan ha täcke på sig, så jag förgiftar henne istället! Hihi..

Tycker det funkar bra, men håller inte för mycket väta så om det regnar kraftigt eller man behöver svampa av hästen efter en ridtur så har iallafall jag behövt applicera nytt medel. Tycker i övrigt det är mycket lätthanterligt och har en, för oss människor, god doft.

tycker inte det funkar så bra. inte bättre än andra flugmedel. men jag kanske inte sprutar på tillräckligt?

Liknande trådar

Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 112
Senast: lundsbo
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 304
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 550
Senast: Otherside
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 808
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V