Jane_Done Trådstartare 21 Apr 2008 #1 Jag såg en bild av honom och ryggraden gick i vågor över hur vacker han är! Han har ju en del avkommor såg jag på Pedigree, är det någon insatt som vet om det finns några i Sverige? Och kanske framför allt, någon som vet om han är så underbar som han ser ut?
Jag såg en bild av honom och ryggraden gick i vågor över hur vacker han är! Han har ju en del avkommor såg jag på Pedigree, är det någon insatt som vet om det finns några i Sverige? Och kanske framför allt, någon som vet om han är så underbar som han ser ut?
F fleur 21 Apr 2008 #2 Sv: Academy Award? Jag har en treåring efter AA, hur söt som helst Vet inte hur många som finns i Sverige men tror att Patrick Wahl har 1-2 i träning iallafall.
Sv: Academy Award? Jag har en treåring efter AA, hur söt som helst Vet inte hur många som finns i Sverige men tror att Patrick Wahl har 1-2 i träning iallafall.
Jane_Done Trådstartare 21 Apr 2008 #3 Sv: Academy Award? Mmmm... undras jag, när de kan tänkas komma på marknaden för ridhästar? Det är ju lite synd att man inte kan söka avkommor på AA på galoppsport. Har du någon förväntad mankhöjd på din vackra yngling?
Sv: Academy Award? Mmmm... undras jag, när de kan tänkas komma på marknaden för ridhästar? Det är ju lite synd att man inte kan söka avkommor på AA på galoppsport. Har du någon förväntad mankhöjd på din vackra yngling?
F fleur 21 Apr 2008 #4 Sv: Academy Award? "Acke" är väl 158cm hög nu men växer nog lite till då han är ganska valpig fortfarande. Förväntas komma till kval i sommar.
Sv: Academy Award? "Acke" är väl 158cm hög nu men växer nog lite till då han är ganska valpig fortfarande. Förväntas komma till kval i sommar.
C Camilla Karlsson 21 Apr 2008 #5 Sv: Academy Award? Det finns ett par i vårat stall efter honom, bla Le Roi ( min familjs ) och Blue and Yellow, båda lovande treåringar
Sv: Academy Award? Det finns ett par i vårat stall efter honom, bla Le Roi ( min familjs ) och Blue and Yellow, båda lovande treåringar
Jane_Done Trådstartare 21 Apr 2008 #6 Sv: Academy Award? Okej! Då vet jag vilka stall jag ska smyga runt i och se om det finns några latmaskar i boxarna
Sv: Academy Award? Okej! Då vet jag vilka stall jag ska smyga runt i och se om det finns några latmaskar i boxarna
C Camilla Karlsson 22 Apr 2008 #7 Sv: Academy Award? Hehe men en så dröjer det innan de blir ridhästar, iaf hoppas jag det