• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare nallemaja69
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nallemaja69

Jag undrar hur det ä med acne när man blir med barn..
Jag har nämligen oturen att lätt få det, de ploppar upp när man minsst anar det liksom...
Men hur ä det om man blir gravid?
Jag kommer inte ihåg? :confused:

Sv: Acne??

Ja jisses...Vilken Acne jag fick..Det blev nästa äckligt tyckte jag. Dem kom hela tiden och dme var inte små heller...Jag brukade inte får Acne annars men hela jag på alla skumma ställen hade jag det... Men mest på kinderna,hakan,halsen,brösten,nacken.... :crazy:

Själv funderar jag om mitt barn kommer komma ut med en massa finnar för mina försvann helt när jag blev gravid! Har haft två, en på hakan och en på ryggen under graviditeten, förr hade jag flera i ansiktet hela tiden och även på ryggen. De flesta säger att man lätt får acne under graviditeten men jag tror det är från person till person!

Ok.. När började ni få det? I början av grav. eller???

Eftersom jag inte fick utan mitt försvann så får jag svara att redan innan jag testade mig så hade det slutat ploppa ut elakingar så det var från första veckan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 635
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 759
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 704
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka