Acoen Canthe

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 174

Görel

Trådstartare
Moderator
Någon som vet var det var för hingst? Allt jag vet är att han enligt tävlingslicensregistret ska vara morfar till Anna Hermann/Hiltons fine Sköldmöns Unik.

Sv: Acoen Canthe

Verkligen ingen som känner till mödernet på Sköldmöns Unik?

Jag puttar upp och hoppas på tur:)

Jag plockar upp min gamla tråd och hoppas att några användre som tillkommit sen den skrevs kan hjälpa mig?

Har lyckats leta reda på en av mina gamla Ridsports årskrönikor anno 1986 där det finns ett reportage om Anna Hermann och det enda det står där ang mödernet är att det är fullblod

"På resan vill Anna ta med sig sina två hästar, 11-årige Sköldmöns Unik (Unikum - fullblod) och 7-årige Viggen"

så tyvärr kan jag inte ge någon mer info ang mödernet.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: Rosett
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Piaff
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 307
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II