Action Horse

Sv: Action Horse

Jag har inget därifrån. Jag vet att det är dyrt. Använd sökfunktionen eller Googla så hittar du säkerligen något.

va intresserad av en gjord därifrån- va dit och tittade- otroligt mjuk måste jag säga så jag slog till!:D

De har undebara läderprodukter och med ojämna mellanrum letar jag, men hittar tyvärr inget :( Hansbo saluför dem inte längre. Vet att Murray har letat täcke av dem oxå, de ska visst oxå vara bra.

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: NilHe
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 101
Senast: Görel
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Jeps
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 391
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka