Vovve

Trådstartare
Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske alla alternativ?

Jag har ju en hund som e livrädd för precis allt och funderar på att testa adaptil o se om hon kanske lugnar sej lite då hon i stort sett konstant e i flyktläge utom dom få timmar på natten när vi alla sover.

Tar tacksamt emot tips på annat än Adaptil med som kan ge en lugnande effekt på stackarn.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 896
Senast: Mkb
·
Hundträning Hej. Jag har en liten chihuahua på 9 veckor imorgon. Jag har 3 saker jag vill ha lite tips och råd för :) Han har varit hos mig en vecka...
Svar
15
· Visningar
3 200
Senast: Tiger tok
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp